sobota, 18 lipca 2015

Witam na moim blogu!

Wszystkich serdecznie witam w "Moim świecie fantasy."
Mam nadzieję, że spodobają wam się moje opowiadania. Zacznę od pierwszego, które dodaję tutaj z innego bloga. Link możecie złapać o tutaj ---> http://otchlanmrowiskamufinkakaju.blogspot.com/2015/07/a-kiedy-bog-zniknie.html
Jest to prolog, dlatego teraz zacznę już dodawać rozdziały C:
Mam nadzieję, że przypadnie wam do gustu.

A teraz troszkę ogłoszeń parafialnych (czyt.faktów o mnie)
*Uwielbiam pracę Beksińskiego, jego jedna praca robi u mnie za tło (Błagam nie obracaj się w grobie...)
*Piszę opowiadania (zazwyczaj) albo w tematyce poważnej, refleksyjnej ; albo wyolbrzymione komedie...
*Nie żebrzę o komentarze, ale nie ukrywam, że są baaardzo motywujące B)
~Kaju

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz